اپل سال نوی چینی را با فیلمی کوتاه جشن می گیرد [تماشا کنید] – دیجیاتو – بانک مشاغل شهر

سال نوی چینی در جمعه 27 بهمن ماه فرا می رسد و به دنبال این رویداد، بسیاری از کمپانی ها به روش های ویژه خود سعی در تبلیغ محصولات می کنند، ولی در بین سایر کمپانی ها به نظر می رسد، اپل متفاوت فکر می کند

کمپانی ساکن کوپرتینو به این منظور کلیپی به نام «سه دقیقه» را بر اساس یک داستان واقعی ساخته که در کشور چین با استقبال بسیاری مواجه شده و تاکنون، 68 میلیون نفر آن را دیده اند.

به دنبال سال نوی میلادی، خاله دینگ او را به یکی از ایستگاه های مسیر رد شدن قطار مادر می آورد تا دینگ بتواند برای 3 دقیقه ای که مادر موقتاً از قطار پیاده می شود، او را ببیند و در آغوش بگیرد. در حالی که سرعت قطار کم می شود، مادر دینگ را در سکو می بیند ولی دینگ متوجه او نمی شود ولی … .

به همین دلیل مادر، دینگ را نزد خواهر خود می گذارد. او همچنین نگران است که زمان دوری از فرزند، دینگ چطور رفتار می کند. در مقابل دینگ  می خواهد مادرش را تحت تأثیر قرار دهد. او جدول ضرب را به دقت حفظ می کند.

به سرعت می گذرد. لحظات مهم زندگی ممکن است به سادگی پیاده شدن از قطار باشد ولی ما حتی متوجه آن نشویم؛ چه برسد به اینکه از آن لذت ببریم.

تمامی این فیلم کوتاه توسط آیفون 10 ضبط شده و تصویر برداری را پیتر چان، کارگردان مشهور به عهده داشته. علی رغم اینکه به نظر می رسد اپل قصد دارد امکانات فیلم برداری توسط آیفون را تبلیغ کند و به بیننده نشان دهد که هر فردی می تواند داستان خود را با آیفون بسازد، ولی در پشت این مسئله موضوع مهمتری نهفته است. در واقع این کمپانی قصد دارد دقت زمان را نشان دهد.

اپل می خواهد بگوید:

این کلیپ داستان مادری را روایت می کند که کارمند کنترل کردن بلیط در یکی از طولانی ترین خطوط راه آهن چین است؛ خط «نانینگ به هاربین» که طی کردن آن 6 روز طول می کشد. مادر که مجبور است روزها در این خط سفر کند، نمی تواند در سال نوی میلادی «دینگ»، پسر خود را ببیند.

سال نوی چینی در جمعه 27 بهمن ماه فرا می رسد و به دنبال این رویداد، بسیاری از کمپانی ها به روش های ویژه خود سعی در تبلیغ محصولات می کنند، ولی در بین سایر کمپانی ها به نظر می رسد، اپل متفاوت فکر می کند.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *